مطالعه با اپلیکیشن study bunny یکی از راه هایی است که می توان برای بیشتر درس خواندن و افزایش انگیزه استفاده کرد. مطالعه و بی حوصلگی یکی از چالش هایی است که هر دانش آموز و دانشجویی با آن مواجه می شود. انگیزه مانند غذا برای زندگی کردن لازم و ضروری است.

اما کارهایی هستند که حوصله سربراند و کم کم شروع کردنشان معضل می شود. مثل درس خواندن، یادگرفتن زبان انگلیسی و ادامه دادن این راه. گاهی وقت ها هدفی را شروع می کنیم اما ادامه دادن، بسیار دشوار می شود؛ در حالی که کلید موفقیت پیوستگی است.

روش افزایش انگیزه برای مطالعه و هدف گذاری درست

  1. تقسیم کردن کار یا هدف به قدم های بسیار کوچک
  2. ردیابی آن ها

هر دو این ها را می توان به راحتی با بولت ژورنال پیاده سازی کرد. اما تا به حال چیزی درباره افزایش انگیزه برای مطالعه با اپلیکیشن شنیده اید؟ اپلیکیشن Study bunny با ظاهر بسیار جذاب خود برای زمان مطالعه به شما سکه می دهد و مرجله به مرحله شما را به جلو هل می دهد. با سکه هایی که به دست می آورید می توانید خرگوش کوچولو را خوشحال کنید.

ویژگی های اپلیکیشن study bunny برای افزایش انگیزه مطالعه

study bunny ویژگی های زیادی دارد که نیاز شما را هنگام مطالعه کاملا برطرف می کند. در واقع اپلیکیشن Study bunny مطالعه را به صورت یک بازی موبایل شبیه سازی کرده است.

  • ساخت فلش کارت
  • گوش دادن به موسیقی
  • لیست کارها
  • خرید از فروشگاه برای بانی
  • شخصی سازی پس زمینه
  • گزارش عملکرد
  • دسته بندی مطالعه و تگ گذاری

طراحی اپلیکیشن study bunny

این اپلیکیشن به سبک doodle طراحی شده و بسیار بامزه است. یک خرگوش به نام bunny در وسط تصویر حضور دارد. اگر روزی سهمیه مطالعه خود را کامل نکنیم bunny خرگوس، ناراحت است. با افزایش میزان مطالعه ما بانی نیز خوشحال تر شده و می خندد.

 

می توانید سهمیه درس خواندن را  خودتان مشخص کنید؛ نیم ساعت، پانزده دقیقه یا بیشتر را به این کار اختصاص  دهید با مطالعه بیشتر سکه بیشتری دریافت می کنید در نتیجه می توانید برای بانی لباس خوراکی و چیزهای دیگری بخرید.

می توانید پیراهن پرنسس ها را بر تن او کنید یا چشم بند دزدان دریایی را به روی چشمانش ببندید. می توانید فضای او را از اتاق به جنگل یا اشپزخانه تغییر دهید. ساعت، عروسک، حیوان خانگی و هرچیز دیگری که فکرش را بکنید برای بانی قابل خریداری است.

منو

منو با سه خط در سمت راست مشخص شده است. بر روی آن بزنید تا گزینه ها نمایش داده شوند.

منو اپلیکیشن Study bunny

مطالعه با اپلیکیشن study bunny

برای شروع مطالعه سه خط بالا سمت راست را لمس کنید. بر روی آیکن کتاب بزنید.

حالت های تایمر اپلیکیشن study bunny

بنا به نیازتان برای مطالعه بین دقیقه شمار (stop watch) و بازه زمانی (countdown) یا شمارش معکوس، یکی را انتخاب کنید و دکمه اوکی را بزنید.

کد بندی رنگی

هر بار که تایمر را انتخاب کنید می توانید با لمس کردن علامت تگ رنگی را برای آن انتخاب کنید. رنگ های زیادی برای کد گذاری موضوعات وجود دارند. می توانید برای هر رنگ یک اسم تعیین کنید. مثلا رنگ آبی تیره برای ریاضی یا صورتی برای ادبیات.

بخش مشخص کردن کد رنگی

نمودارها اپلیکیشن افزایش انگیزه برای مطالعه

رنگ بندی به شما کمک می کند تا در نمودار مطالعه زمان صرف شده برای هر موضوع را به راحتی تشخیص دهید.

این نمودار یکی از کاربردی ترین بخش های اپلیکیشن است. نمودار نقش بزرگی در افزایش انگیزه برای درس خواندن دارد. با دیدن زمان صرف شده برای هر فعالیت ناخوداگاه تصمیم میگیرید با خودگذشته تان به رقابت بپردازید. ساعت مطالعه با این روش بیشتر می شود.

دو روش برای دیدن زمان صرف شده برای مطالعه وجود دارد. یک افزایش

خلاصه ای از زمان مطالعه برای افزایش انگیزه در اپلیکیشن Study bunny

فلش کارت

درست کردن فلش کارت هم برای مطالعه با این اپلیکیشن امکان پذیر است. اما فلش کارت در این سیستم زیاد پیشرفته نیست و فقط می توان با استفاده از متن این کار را انجام داد.

چند نکته:

در ابتدای راه تایمر را روی زمان های کمتر تنظیم کنید. با 15 دقیقه شروع کنید. 15 دقیقه بسیار کم است. هر کسی انرژی و انگیزه دارد که 15 دقیقه تمرین ریاضی حل کند یا یه کمی از درس را حفظ کند. زمان های کوتاه افزایش انگیزه برای مطالعه را برای ما به همراه خواهند داشت.

بعد از هر پانزده دقیقه چشم های خود را ببندید تا استراحت کنند. شاید انجام یک مدیتیشن کوتاه نیز مفید باشد.

تکنیک پومودورو

در این اپلیکیشن امکان استفاده از تکنیک پومودورو نیز وجود دارد. اما امکان تیک زدن هر پومودور وجود ندارد. می توانید روی یک کاغذ به طور جداگانه پومودورو های خود را تیک بزنید.

زمان های استراحت

با انتخاب break یه ربع استراحت کنید تا دوباره شارژ شوید. با استراحت کردن سکه ای به شما تعلق نمی گیرد پس این هم راهی است برای افزایش انگیزه برای مطالعه. اما اگر زنگ تفریح شما بیشتر از هفت دقیقه طول بکشد سکه هایتان را از دست می دهید.

نکته: اگر میان مطالعه مجبور شدید کار دیگری انجام دهید. دکمه مربع را فشار دهید و مطالعه را متوقف کنید تا سکه ای از دست نرود.

فروشگاه

استادی بانی بسیار بامزه و دوست داشتنی است. می توانید با سکه های به دست آمده از مطالعه تان آن را به هر شکلی که مایلید لباس بپوشانید. برای بانی خود یک قفسه کتاب، میز و صندلی، استیکی نوت یا هرچه را دوست دارید تهیه کنید. با مطالعه بیشتر و گرفتن سکه های بیشتر بانی شما لوازم بیشتری خواهد داشت.

همه مواردی که می توان در فروشگاه برای بانی تهیه کرد.

پس زمینه مثل اتاق خواب، آشپزخانه، جنگل و …

لباس، لوازم التحریر، کلاه، پاپیون و …

رنگ بانی هم با پرداخت سکه تغییر می کند.

فروشگاه study bunny

می توانید بانی را به رنگ صورتی در آورید و لباس پری ها را به او بپوشانید. همه چیز در دست شما است فقط کافی است به اندازه کافی درس بخوانید.

تغییر پس زمینه بانی

وقتی به اندازه کافی مطالعه کردید و سکه هایتان بیشتر از 30 عدد شد. انتخاب هایتان برای خرید بیشتر می شود. این امکان وجود دارد که همه المان های پیشفرض پس زمینه بانی را کاملا حذف کنید و وسایلی که برای بانی خریده اید را با سلیقه خود بچینید.

تنظیمات

در بخش تنظیمات می توانید جای قرار گرفتن بانی را تغییر دهید. اگر برایش میز و صندلی خریده اید میتواند او را روی صندلی بنشانید. این امکان نیز وجود دارد که همه المان های پس زمینه را به طور کامل حذف کنید.

تنظیمات اپلیکیشن study bunny

در قسمت تنظیمات می توانید زبان را هم تغییر دهید، متاسفانه این اپلیکیشن زبان فارسی ندارد.

لیست کارها

در لیست کارهای اپلیکیشن Study bunny می توانید موضوعات مورد مطالعه قرار داده و آن ها را تیک بزنید.

لیست کارها برای افزایش انگیزه مطالعه با اپلیکیشن

موزیک پس زمینه

موزیک پس زمینه می تواند تمرکز شما را هنگام مطالعه افزایش دهد. خوشبختانه این اپلیکیشن فکر این را هم کرده است و لیستی از موزیک های مناسب را تهیه دیده است. اما فقط یک عدد از این موزیک ها رایگان هستند. اما اگر اپلیکیشن souncloud را نصب کرده باشید می توانید نام موزیک های پولی را نیز جستجو کنید و به آن ها گوش دهید.

با گوش دادن به موزیک تمرکز خود را افزایش دهیدرابط کاربری اپلیکیشن بسیار ساده اما در عین حال بسیار کارآمد است. این اپلیکیشن دوست داشتنی را می توانید رایگان برای آ او اس و اندروید دانلود کنید (؟)

دانلود اپلیکیشن Study bunny

Iدانلود اپلیکیشن Study bunny هم برای اندروید و هم برای ios امکان پذیر است.

لینک دانلود از اپ استور

لینک دانلود از گوگل پلی

لینک دانلود از بازار

اپلیکیشن Study bunny یکی از صد ها اپلیکیشن های مطالعه است که به شما کمک می کند تا تمرکز خود را هنگام درس خواندن حفظ کنید.